Szkoła Podstawowa nr 2 im. Floriana Adamskiego

- Okr. Komisja Egzaminacyjna
- MEN

Zielona Szkoła 2019

Dzisiaj mamy czwartek, 22 sierpnia 2019 roku.

Wyjazd na Zieloną Szkołę odbędzie się w terminie od 22.05.2019 do 04.06.2019.
Adres placówki: „Magnat” ul. Zawiszy Czarnego 18; 84-360 Łeba
Strona internetowa ośrodka

Czasami będzie nas widać jak spacerujemy nad morzem tutaj albo tutaj.
A może tutaj jak idziemy przez miasto niedaleko naszego ośrodka.

Dzień 1 - środa 22.05.2019

Pierwszy dzień już za nami! Po szczęśliwej podróży i zakwaterowaniu poszliśmy przywitać się z morzem. Potem bawiliśmy się na placu zabaw.

Dzień 2 - czwartek 23.05.2019

Dziś byliśmy w porcie rybackim, pływaliśmy na basenie i oczywiście byliśmy na plaży. Pogoda lepsza niż u Was Kochani Rodzice.

Dzień 3 - piątek 24.05.2019

Piątek przywitał nas piękną słoneczną pogodą. Dzień spędziliśmy na basenie i na plaży. Była okazja by pierwszy raz spróbować przepysznych lodów. Odwiedziliśmy również miejski park i plac zabaw. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Dzień 4 - sobota 25.05.2019

Kolejny dzień za nami. Rano krótkie lekcje, zabawy na świeżym powietrzu i zajęcia na basenie. Po obiedzie długi spacer brzegiem morza. Wieczorem zabawy na miejskim placu zabaw i ćwiczenia na siłowni na świeżym powietrzu, oraz spacer po mieście.

Dzień 5 - niedziela 26.05.2019

Niedzielę spędziliśmy na wydmach. Po sytym śniadaniu Bajkowa Ciuchcia zawiozła nas na teren Słowińskiego Parku Narodowego. Przesiedliśmy się do meleksów i dojechaliśmy do Wyrzutni Rakiet, skąd pieszo powędrowaliśmy na wydmy. Ok. 2 km spaceru z przewodnikiem, który bardzo ciekawie opowiadał o pochodzeniu i znaczeniu lasu oraz roślinności i zwierzętach Mierzei Łebskiej. Na koniec wycieczki zwiedziliśmy Muzeum Wyrzutni Rakiet i kupiliśmy pamiątki. Po południu uczestniczyliśmy we Mszy Św., a wieczorem relaksowaliśmy się w cieplutkiej wodzie basenu. To był bardzo udany dzień!!! Wszystkim naszym kochanym Mamom składamy najserdeczniejsze życzenia i przesyłamy moc uścisków.

Dzień 6 - poniedziałek 27.05.2019

Deszczowy dzień rozpoczęliśmy od śniadania, zabaw i gier na świetlicy (bilard, piłkarzyki i cymbergaj) oraz zajęć na basenie. Następnie zabraliśmy się za naukę. Po obiedzie przestał padać deszcz, więc wybraliśmy się na gofry i spacer po plaży. Byliśmy na falochronie i szukaliśmy bursztynów. Po kolacji obejrzeliśmy film z naszymi nowymi koleżankami i kolegami z Rudy Śląskiej.

Dzień 7 - wtorek 28.05.2019

Celem dzisiejszego dnia było Trójmiasto. Wyruszyliśmy już o ósmej, by zwiedzić jak najwięcej. Niestety pogoda pokrzyżowała nam plany. W deszczu próbowaliśmy zobaczyć piękne miasto Gdańsk. Z powodu ulewy Sopot musieliśmy oglądać z okien autokaru. W Gdyni deszcz na chwile ustał więc udało się nam zobaczyć port, pospacerować Skwerem Kościuszki i kupić pamiątki.

Dzień 8 - środa 29.05.2019

Środa rozpoczęła się słonecznie i wietrznie. Po śniadaniu udaliśmy się lekcje i zajęcia na basenie. Później zrobiliśmy małe zakupy. Po obiedzie wybraliśmy na plaże. W sosnowym lesie na wydmach znaleźliśmy urocza polane gdzie wiatr nam nie dokuczał i mogliśmy korzystać z ciepłych promieni słońca. Po kolacji ponawialiśmy się na placu zabaw.

Dzień 9 - czwartek 30.05.2019

Słonko towarzyszyło nam dzisiaj przez cały dzień. Po śniadaniu czas poświęciliśmy na naukę. Następnie na pobliskim "Orliku" rozegraliśmy towarzyski mecz z chłopakami z SP 2 z Rudy Śląskiej. Później skorzystaliśmy z basenu. Po obiedzie wybraliśmy się na pieszą wycieczkę do Nowęcina. Tam w stadninie koni "Senny" mieliśmy okazję podziwiać piękne konie na pastwisku, wybiegu i w stajni. Właściciel stadniny zaprosił nas na przejażdżkę wozem zaprzęgniętym w parę dorodnych koni. Na wielkiej polanie przy ognisku piekliśmy kiełbaski i bawiliśmy się z naszymi nowymi koleżankami i kolegami z Rudy Śląskiej.

Dzień 10 - piątek 31.05.2019

Dzień spędziliśmy w Sea Parku. Obejrzeliśmy karmienie fok szarych i pospolitych oraz pokaz ich umiejętności. Później odwiedziliśmy prehistoryczne oceanarium, które przybliżyło nam wygląd dawnych stworzeń morskich w wersji 3D i 5D. Zmierzając w kierunku dalszych atrakcji ,mijaliśmy makiety zwierząt morskich, park miniatur latarni morskich naszego wybrzeża, oraz zagrodę ptaków strefy przybrzeżnej morza bałtyckiego. Następnie weszliśmy na pokład wojennego żaglowca "Wodnik"oraz na wrak statku"wrak na wspak". Najbardziej jednak podobał nam się pokaz umiejętności uchatek kalifornijskich, które pod opieką swoich trenerów wykonywały dla nas przeróżne salta, sztuczki z piłką , hula-hopem, śpiewały, tańczyły i biły brawa. Na koniec obejrzeliśmy wystawę Muzeum Rękodzieła Marynistycznego i zakupiliśmy pamiątki. Po powrocie byliśmy na basenie, a po kolacji spacer - oczywiście nad morze.

Dzień 11 - sobota 1.06.2019 - Dzień Dziecka

Rano byliśmy w sali zabaw. Bawiliśmy się tam wspaniale - trampoliny, zjeżdżalnie i labirynty to coś dla nas. Z okazji Dnia Dziecka dostaliśmy pyszne włoskie lody ufundowane przez Radę Rodziców naszej szkoły. Jak co dzień mieliśmy zajęcia na basenie, później pyszny obiad i chwila relaksu. O godzinie 15 wypłynęliśmy w morze statkiem turystycznym. Po rejsie bawiliśmy się na plaży. Na zakończenie dnia mieliśmy dyskotekę z uczniami z Rudy Sląskiej. Obejrzeliśmy także mecz.

Dzień 12 - niedziela 2.06.2019

Nareszcie doczekaliśmy się słonecznego dnia. Po rannej Mszy św. Wybraliśmy się na lody w Piekarni. Były przepyszne i do tego jeszcze piękny wystrój wnętrza i cudowny zapach piekącego się chleba. Następnie spacer portem no i obiadek. A po obiedzie długo wyczekiwana wizyta ma plaży połączona z budowaniem zamków z piasku i pierwszym wejściem do morza. Było przepięknie. Wieczorem jeszcze oczywiście plac zabaw.

Dzień 13 - poniedziałek 3.06.2019

Ostatni dzień pobytu w Łebie spędziliśmy bardzo intensywnie. Po śniadaniu pojechaliśmy melexem do Rodzinnego Parku Rozrywki - Łeba Park. Pobyt w tym miejscu rozpoczęliśmy spacerem suchym lasem i trzcinowiskiem, gdzie mogliśmy podziwiać modele dinozaurów w skali 1:1. Poznaliśmy ery Ziemi i ewolucję człowieka. Potem mieliśmy chwilę na zabawę - pojazd Flinstonów, zjeżdżalnie wodne i koło młyńskie. Następnie przeszliśmy do niedźwiedziej groty i kolejki Hobbita. Mieliśmy również okazję poczuć się jak prawdziwi Indianie - zwiedziliśmy wioskę, strzelaliśmy z łuku i wiatrówki, a także szukaliśmy złota. Ścieżką edukacyjną przeszliśmy do Mini Zoo. Na koniec czekały nas takie atrakcje jak: labirynt luster, zamek strachu, Bajlandia, kino 7D i zabawy w małpim gaju. Po późnym obiedzie ostatnie zajęcia na basenie i pakowanie walizek. Po kolacji spacer na plażę, by pożegnać się z morzem.